- учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище;
- перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів;
- вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
- учні мають бути активними у власному навчанні;
- задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
- додатковий час для виконання окремих завдань;
- змінені та уточнені цілі навчання;
- модифіковані завдання;
- об’єднання в групи за особливими критеріями;
- календарі із термінами на виконання завдань, адаптовані до їх потреб;
- підтримка спеціалістів (психологів, лікарів тощо) або учнів-консультантів.
У цьому модулі ми обговорили з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.
Немає коментарів:
Дописати коментар