середа, 22 квітня 2015 р.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме: 

  • учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках: зміст, процес, результати, навчальне середовище; 
  •  перехід процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів; 
  • вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості;
  • учні мають бути активними у власному навчанні; 
  • задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.
 Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Для підтримки навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні, можна використати наступні прийоми:
  • додатковий час для виконання окремих завдань; 
  • змінені та уточнені цілі навчання; 
  • модифіковані завдання;
  • об’єднання в групи за особливими критеріями;
  • календарі із термінами на виконання завдань,  адаптовані до їх потреб; 
  • підтримка спеціалістів (психологів, лікарів тощо) або учнів-консультантів. 
Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології.
У цьому модулі ми обговорили з учасниками тренінгу створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання.

Немає коментарів:

Дописати коментар